mandag den 11. juni 2012

Isabels nonfirmation

Så har jeg været til min bedste venindes nonfirmation i fredags! Det var super hyggeligt!Det startede kl 18 fredag hvor gæsterne kom, så var der velkomst drinks i Helenekilden i Tisvidleleje. Vi fik masser af god mad og der var en masse taler! Vi tog derefter op til deres sommerhus som ligger 700m derfra hvor der var noget aftenhygge. Da klokken blev 2-3 stykker sov vi i garagen 5 piger og de andre gæster var spredt i diverse telte og rundt omkring i huset.
Om morgenen var der brunch og så gik folk stille og roligt hjem ved eftermiddags tid! Det var et super hyggeligt arrengement!

Fra venstre: Simone, Cille, Malene, mig, Martin.

Therese og jeg <3

De to tvillinger Mads og Emil & jeg

Martins tale <3

Min skønne nonfirmant til venstre <3

Søde skat dog! <3

Mads, Martin og Emil

Pigerne! <3
Malene, Therese, Simone og Isabel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar